בהמשך לפרסום ב'קול חי' • משי זהב מאשים: "התעקשות המשטרה – מיותרת"

דוד לזר No Comments on בהמשך לפרסום ב'קול חי' • משי זהב מאשים: "התעקשות המשטרה – מיותרת"
21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

באפון חריג התעקשה הלילה (שני) המשטרה לערוך זיהוי די אן איי וזיהוי על פי צילומי שיניים לגופות ההרוגים בתאונה המחרידה שאירעה אמש בקו 402, זאת למרות שזיהוי בוצע על ידי המשפחות באמצעות הפנים.

מעדויות שהגיעו הלילה לאתר 'קול חי' עולה כי המשטרה הערימה לכאורה קשיים ביורוקרטיים בכל הנוגע לזיהוי, לדברי אחד מבני המשפחות בשיחה כואבת וזועמת לאתר 'קול חי' הוא אומר כי "חרף השעה הקשה והמאוחרת, המשטרה לא מאפשרת את הזיהוי, גם כשזה ניתן באמצעות הפנים כפי שנעשה בכל תאונה רגילה, ומתעקשת על צילומי שיניים ובדיקות די אן איי – דבר שמעכב את הליך הזיהוי ואת הלוויות".

בן המשפחה נוסף מסביר "יש מקרים שאולי אי אפשר לזהות רק באמצעים כאלו, אבל כאן זה לא המקרה, ויש כאן פשוט התעקשות מיותרת של המשטרה".

הבוקר אישר יו"ר זק"א את הדברים ואמר למרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' כי "עמלנו כל הלילה לחפש את רופאי השיניים של ההרוגים, בעקבות דרישת המשטרה והתעקשותה התמוהה", לדבריו, "זה תהליך קשה, צריך לאתר את מיגורם של רופאי השיניים, להעיר אותם ולהביא את הצילומים".

לדבריו של משי זהב, "ההורדה של הגופות לאבו כביר הייתה התעקשות מיותרת, ומישהו צריך לתת את הדעת על זה. עושים את זה רק במקרים מסוימים, אבל לא במקרה הזה שהגופות זוהו כבר על ידי המשפחות", לדבריו, "ערבנו בזה גם את השרים ליצמן וארדן שהיו מעורבים בתהליך".

את תגובת משטרת ישראל לא הצלחנו להשיג חרף הניסיונות.



0 תגובות